Elindult toborzókampányunk! Részletekért keresd fel közösségi média felületeinket is!

Olyan hatalmas segítséget kapnak a HR-esek, hogy az egész munkaerőpiac megérzi majd

Egy magyar HR-Tech cég úgy döntött, komolyan felforgatja a vállalatok életét. 

Sokan azt gondolják, a HR-esek dolga kimerül annyiban, hogy jelölteket keresnek a betöltendő pozíciókra és adminisztratív feladatokat végeznek. Azonban egy HR-es nagyon fontos stratégiai szerepet tölt be a cégek életében és befolyásolni tudja annak sikerességét, így a toborzási folyamat sokszor csak egy kis részét képezi a munkájuknak. 

A Melon éppen ezért megalkotta a munkaerő keresés Foodpandáját és létrehozott egy olyan AI alapú aggregátor szolgáltatást, amely segíti a vállalkozásokat azzal, hogy időt, energiát és pénzt spórol meg HR szakembereiknek.

Egy HR-es megkönnyíti a toborzást a MelonAppal, amely automatizált munkaerő keresést valósít meg.

A HR szakemberek inkább arra fókuszáljanak, hogyan hozzák ki a legjobbat az alkalmazottakból 

A Melon HR Technology szolgáltatása átalakítja a HR-esek szerepét – sőt mi több, életét – azzal, hogy a kezükbe ad egy mesterséges intelligenciát használó asszisztenst, ami lényegében elvégzik helyettük a toborzás száraz részét. A HR szakemberek például egy lépésben adhatnak fel álláshirdetést Magyarország legnagyobb állásportáljaira a listaárak töredékéért, majd összes jelöltjüket egy felületen gyűjthetik. Továbbá a MelonApp saját felhasználói jelölt adatbázist biztosít, ahová bármennyi jelöltet fel lehet tölteni. Így HR-esek egybefüggő és strukturált adathalmazt kapnak a toborzás során.

A HR szakemberek már mesterséges intelligencia alapú szoftverekkel keresik a munkaerőt, mint amilyen a MelonApp.

A Melon egyedi, több év alatt felépített tudásbázisa

Minden állástípust máshogy, más portálokon, más paraméterekkel érdemes hirdetni, melyet a Melon csapat több év alatt épített fel tudásbázisában. Ennek a tudásbázisnak a folyamatos frissítését, javítását egy mesterséges intelligenciát alkalmazó algoritmus végzi, ami monitorozza a hirdetési kampányok hatékonyságát, és ez alapján automatikusan frissíti ajánló adatbázisát. Ennélfogva, ha valamelyik portálról jobb, több jelölt érkezik egy adott pozícióra, akkor az új kampányokhoz már ezt a portált fogja előnyben részesíteni.

„A Melon tudásbázisa több mint 400 állásra tartalmaz teljes szakmai adatbázist: melyik állást hol érdemes hirdetni, milyen beállításokkal, milyen bérezéssel és milyen hirdetési összeggel. Így a lehető leghatékonyabban költi el az álláskeresésre szánt összeget” 

– mondta Prémecz Gergő, a Melon munkaerő toborzó rendszer ötletgazdája.

Ezen felül a Melon a mögötte álló tudásbázis felhasználásával összeállít egy olyan toborzási kampányt – egy olyan hirdetési csomagot –, ami az adott pozícióhoz a legrelevánsabb álláshirdető oldalakat tartalmazza. A HR-eseknek nem kell a hirdetésekkel bajlódniuk, nem kell jelölteket gyűjteniük több helyről, digitális HR asszisztensük, a MelonApp már csak az előszűrt, megfelelő jelölteket listázza, nekik pedig csak el kell dönteniük, ki válna a cégük legnagyobb hasznára. 

A cikk végére értél. Ha érdekelnék még hasonló tartalmak, látogass vissza blog oldalunkra, vagy nézz körül az ajánlott írásaink között jobb oldalon!

Kiemelt cikkeink

állásinterjú

Hogyan interjúztass jól? Így spórolsz meg felesleges köröket

hr trendek

HR Trendek 2025-ben: Tehetségekért folytatott verseny, adatvezérelt döntések és a toborzás új dimenziói

alt=""

Bértranszparencia: Miért érdemes nyílt lapokkal játszani a munkaerőpiacon?

gondterhelt ember

5 gyakori hiba, amit a KKV-k toborzás közben elkövetnek

Adattörlés kérése

Amennyiben szeretné, hogy adatait töröljük, az alábbi űrlapon keresztül jelezze felénk: